Mises.cz

Mises.cz

Všechny články autora Jiří Košárek

obrázek k článku

Svoboda učení - část XV.

Reforma vzdělávání musí nastat vně povinného školního systému.

obrázek k článku

Svoboda učení - část XIV.

Nucené vzdělávání narušuje dětské schopnosti vzdělávat se.

obrázek k článku

Svoboda učení - část XIII.

Děti nemají rádi školu, protože milují svobodu.

obrázek k článku

Svoboda učení - část XII.

Proč musí reforma vzdělávání nastat vně školního systému.

obrázek k článku

Svoboda učení - část XI.

Abychom školy pochopili, musíme znát historické souvislosti.

obrázek k článku

Svoboda učení - část X.

Proč je věkové míchání pro samovzdělávání zásadní.

obrázek k článku

Svoboda učení - část IX.

Věkově promíchané hry jsou hravější než hry s dětmi stejného věku.

obrázek k článku

Svoboda učení - část VIII.

Věková segregace narušuje přirozené způsoby dětského učení.

obrázek k článku

Svoboda učení - část VII.

Jak se tisíce chudých dětí v Indii staly počítačově gramotnými.

obrázek k článku

Svoboda učení - část VI.

Co děti potřebují, aby se vzdělávaly samy?

obrázek k článku

Svoboda učení - část V.

Po čtyřicet let se děti v této škole vzdělávaly samy.

obrázek k článku

Svoboda učení - část IV.

Jak se děti lovců a sběračů vzdělávají bez škol.

obrázek k článku

Svoboda učení - část III.

Sledování malých dětí, jak se učí, může způsobit revoluci našim názorům na vzdělávání.

obrázek k článku

Svoboda učení - část II.

Děti jsou přírodou navrženy tak, aby se vzdělávaly samy.

obrázek k článku

Svoboda učení - část I.

Děti přicházejí na svět s vrozenými touhami vzdělávat se, které zahrnují touhu hrát si a prozkoumávat. Tento blog je primárně o těchto touhách a způsobech, kterými bychom mohli vytvořit prostředí pro učení, které je nepotlačuje, ale rozvíjí.

Uživatelské menu

Login:
Heslo:
zapamatovat si mě
Nemáte zde účet?
Zaregistrujte se!
RSS feed
Atom feed