09. července 2015 09:51:02 | reagovat
Komentáře k článku Sociolog Jan Keller a jeho omyly ohledně reklamy
V Mlich
Reklama obtěžuje
Reklama bývá bohužel příliš vlezlá a pro mě má akorát tu informaci, že když si na nějaké zboží vzpomínám z reklamy, tak si ho nekoupím. Ale neberu to ortodoxně, kdyby mi šlo o život, tak klidně koupím.Pravdu má Keller, že reklama se snaží vytvářet poptávku malováním výrobku růžově. Když mi je zima, dám do google "proti zimě" a k zimníku se doklikám i bez billboardů stínicích výhled u silnice a bez reklamních šotů v televizi.
Reklamní firmy se snaží blbečkům vsugerovat i názor, že bez reklamy by některé servery nemohly existovat a proto by se neměl používat Adblock :-) nebo dokonce že jeho používání je neetické.
qed
Re: Reklama obtěžuje
Uživatel V Mlich napsal:Reklama bývá bohužel příliš vlezlá a pro mě má akorát tu informaci, že když si na nějaké zboží vzpomínám z reklamy, tak si ho nekoupím. Ale neberu to ortodoxně, kdyby mi šlo o život, tak klidně koupím.
Pravdu má Keller, že reklama se snaží vytvářet poptávku malováním výrobku růžově. Když mi je zima, dám do google "proti zimě" a k zimníku se doklikám i bez billboardů stínicích výhled u silnice a bez reklamních šotů v televizi.
Reklamní firmy se snaží blbečkům vsugerovat i názor, že bez reklamy by některé servery nemohly existovat a proto by se neměl používat Adblock :-) nebo dokonce že jeho používání je neetické.
Ale kokotík s tým robíte zase, ako inač obvykle. Jeblé posraté zajace neschopné akcie. Nuly, bye bye. Pokiaľ si nebojoval, ani nechoď sem bečať, nula.
mrakoplas
Re: Reklama obtěžuje
Uživatel V Mlich napsal:Reklama bývá bohužel příliš vlezlá a pro mě má akorát tu informaci, že když si na nějaké zboží vzpomínám z reklamy, tak si ho nekoupím. Ale neberu to ortodoxně, kdyby mi šlo o život, tak klidně koupím.
Pravdu má Keller, že reklama se snaží vytvářet poptávku malováním výrobku růžově. Když mi je zima, dám do google "proti zimě" a k zimníku se doklikám i bez billboardů stínicích výhled u silnice a bez reklamních šotů v televizi.
Reklamní firmy se snaží blbečkům vsugerovat i názor, že bez reklamy by některé servery nemohly existovat a proto by se neměl používat Adblock :-) nebo dokonce že jeho používání je neetické.
google je reklama...
Joe Doe
Re: nj
Uživatel Tomáš Macháček napsal:"Pan profesor na krásu nebo mládí nenaláká, ale kdybych chtěl uspokojit potřebu organizovat ostatním život, tak sáhnu jedině po Kellerovi! Doporučuje jedenáct socialistů z deseti! ;-)"
Čert vezmi krásu i mládí, kdyby alespoň ohromil intelektem. Chtít po panu profesorovi, aby všechno co na veřejnosti hlásá dávalo také smysl, by se pro něj bohužel v současné "modern-soc-ekolog-teror-hoax-global-war" éře rovnalo "sebevraždě" (a možná dokonce nejen politické). Samozřejmě uvedené bude platit pro každého, kdo se nechá zlákat skvělou příležitostí, jak úspěšně politickou mocí prznit ekonomii a má ambice nastoupit na jeho /nebo nově vytvořené/ dobře placené místo.
Uznávám, že to může být pro někoho těžká volba. Ale ať si pak nestěžuje, nebo neřekne, že jsme ho na mises.cz nevarovali.
To len ako by nahodou chcel nejaký kokotík s tým čosi robiť, inak pekný deň všetkým bitom prajem. :-)
Uživatel mrakoplas napsal:
"google je reklama..."
?
A já myslel, že google byl kdysi vyhledávač (jedné firmy stejného jména)..
PS: Nikdo Vás nenutí klikat na sponzorované odkazy a mimochodem, vyhledávací algoritmus má stále jeden z nejlepších. Na ostatní reklamní weby typu Seznam, Youtube atd. mám Adblock.
Joe Doe
Omluva za předchozí komentář
Na usmířenou si dovolím pro pana profesora „švestičky“ v podobě tohoto instruktážního videa:http://www.mises.cz/videa/politicky-slovnik-danoveho-poplatnika-43.aspx
Třeba se mu některé pojmy budou hodit při psaní další knihy, a nebo v zápalu boje za z jeho pohledu jistě pro společnost správnou věc. Není nad to, když se člověk učí přímo od profesionálů. To není k smíchu, já si to ještě v osmadevadesátém myslel.
Tomáš Fiala
:-)))
Já bych rád pána profisera Kellera ujistil, že reklamu nezbytně nutně potřebuju k životu. Nosím bradku, ale holím se na tvářích a pod bradou. Vzhledem k tomu, že se holím 1-2x týdně a na velmi malé ploše xichtu, je má spotřeba holítek malá. Proto mi stačí, když cca jednou za 2-3 roky se zájmem sleduju reklamu nových vychytávek v oboru holítek. A doopravdy bez jakékoli legrace se vyžívám v tom, že když si kupuju nový drásač, tak zásadně nějaký in nový model podle nejposlednější reklamy. Už jsem měl jednou i vibrátor! Fakt! Přesně splnil to, co jsem očekával - vrnění nemělo na holení žádný vliv :-))). Ale neodradí mě to. Další (letos před vánoci) bude zase podle reklamy - nejnovější model s výkyvnou hlavicí :-).Abych to uzavřel. Prostě mě to po 25 letech strávených s "triolatriolatriolááá", "kuře 100x jinak" a "žerte zelí - je to zdravé" baví, že mi reklama nabídne něco atraktivního. Bezpečně vím, že je to zbytná blbost, ale ten pocit, že si ji jednou za 2-3 roky můžu dovolit (stojí to blbých cca 6 stovek) a nemusím na ní chodit do Tuzexu jen čumět a slintat, je k nezaplacení.
Jinak souhlas. Reklama není v podstatě nic jiného, než informace, že výrobek existuje. Pán profiser Keller sám patří mezi těch pár promile nesvéprávných idiotů, kteří nejsou schopni podstatu reklamy pochopit a nechají se jí manipulovat.